Ittekimasu

Tarisznya a vállamon.... Majdnem. Bőrönd a küszöbön, Útlevél a zsebben. Repjegy, fényképezőgép, és a digitális nomádok elengedhetetlen tartozéka a laptop a kézipoggysászban. Kicsit úgy érzem magam,

mint az egyszeri Zsákos, Jól felkészültem? Mindent becsomagoltam? Nem felejtettem el semmit? Inkább nem stresszelek rajta. Majd az idő úgyis megválaszolja, és ha kell megbosszulja azokat a hibákat amiket a csomagoláskor vétettem :)

Szerencsére sok jótanácsot kaptam, és ezúton is köszönöm mindenkinek, aki tanácsaival ellátott.

Várhatóan legközelebb holnap este későn lesz biztos internet kapcsolatom,

Igen, melyik időzóna szerint? Hát én már átállítottam az órámat, de ez magyar időben azt jelenti, hogy csütörtök reggelig szeretnék hallatni magamról. (Ember tervez)

Tehát:

Mentem, majd jövök...