Repülési terv

Repülési terv

Megérkeztek az első információmorzsák a repülés útvonalairól. Részletek az alábbi táblázatban olvashatóak. Az előzetes útiterv alapján, dubaji átszállással, kb. 20 órás út lesz. Ehhez adjunk hozzá 7 óra időeltolódást, városi közlekedést, stb. Összességében kb 30 óra talpon.

Talán a gépen is lehetne aludni, de elég hangosak ezek a gépek. Magyar idő szerint hajnal egyig úgysem aludnék. Utána viszont helyi idő szerint pár órán belül világosodik, és inkább a Himaláját bámulnám mint a "Filmszakadás" című folytatásos sorozatot. A jetlagnak is jobbat tesz, ha az alvás ciklust késleltetjük, mintha siettetnénk. (Ha jól számolok, akkor így egy napot fiatalodok). Visszafele viszont úgy néz ki, hogy lehetne nyugodtan aludni, Csak éppen a jetlag miatt éppen, hogy késleltetni kellene az alvást.

 

Kezdet Honnan Vége Hova Idő hossza Esemény Hely Magyar Japán
07-12 16:00 Ferihegy 07-12 23:30 Dubaj 5:30 repülés EK112 16:00-21:20 23:00-04:30
07-12 23:30 EK112 07-13 03:00 EK316 3:30 átszállás Dubaj 21:20-01:00 04:30-08:00
07-13 03:00 Dubaj 07-13 17:10 Oszaka 9:10 repülés EK316 01:00-10:10 08:00-17:10
07-13 17:10 EK316 07-27 23:40 EK317 2 rövid hét program Japán
07-27 23:40 Oszaka 07-28 04:50 Dubaj 10:10 repülés EK317 16:40-02:50 23:40-09:50
07-28 04:50 EK317 07-28 08:50 EK111 4:00 átszállás Dubaj 02:50-06:50 09:50-13:50
07-28 08:50 Dubaj 07-28 12:45 Ferihegy 5:55 repülés EK111 06:50-12:45 13:50-19:75

 

Kövessétek a járatokat a http://flightradar24.com/ oldalon. Ha szép idő lesz, és odafele a gép bal oldalán ablaknál ülők, és a gépek arra mennek amerre legutóbb, akkor talán megpillanthatom a híres Himalája hófedte hegyláncait is. A repüléstől nem félek. Olyan még nem volt hogy egy utasszállító repülőgép fönt maradt volna. Habár a földet éréssel kapcsolatban elmondható, hogy az veszélyes üzem.