Repülési terv
Repülési terv
Megérkeztek az első információmorzsák a repülés útvonalairól. Részletek az alábbi táblázatban olvashatóak. Az előzetes útiterv alapján, dubaji átszállással, kb. 20 órás út lesz. Ehhez adjunk hozzá 7 óra időeltolódást, városi közlekedést, stb. Összességében kb 30 óra talpon.
Talán a gépen is lehetne aludni, de elég hangosak ezek a gépek. Magyar idő szerint hajnal egyig úgysem aludnék. Utána viszont helyi idő szerint pár órán belül világosodik, és inkább a Himaláját bámulnám mint a "Filmszakadás" című folytatásos sorozatot. A jetlagnak is jobbat tesz, ha az alvás ciklust késleltetjük, mintha siettetnénk. (Ha jól számolok, akkor így egy napot fiatalodok). Visszafele viszont úgy néz ki, hogy lehetne nyugodtan aludni, Csak éppen a jetlag miatt éppen, hogy késleltetni kellene az alvást.
Kezdet | Honnan | Vége | Hova | Idő hossza | Esemény | Hely | Magyar | Japán | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
07-12 | 16:00 | Ferihegy | 07-12 | 23:30 | Dubaj | 5:30 | repülés | EK112 | 16:00-21:20 | 23:00-04:30 |
07-12 | 23:30 | EK112 | 07-13 | 03:00 | EK316 | 3:30 | átszállás | Dubaj | 21:20-01:00 | 04:30-08:00 |
07-13 | 03:00 | Dubaj | 07-13 | 17:10 | Oszaka | 9:10 | repülés | EK316 | 01:00-10:10 | 08:00-17:10 |
07-13 | 17:10 | EK316 | 07-27 | 23:40 | EK317 | 2 rövid hét | program | Japán | ||
07-27 | 23:40 | Oszaka | 07-28 | 04:50 | Dubaj | 10:10 | repülés | EK317 | 16:40-02:50 | 23:40-09:50 |
07-28 | 04:50 | EK317 | 07-28 | 08:50 | EK111 | 4:00 | átszállás | Dubaj | 02:50-06:50 | 09:50-13:50 |
07-28 | 08:50 | Dubaj | 07-28 | 12:45 | Ferihegy | 5:55 | repülés | EK111 | 06:50-12:45 | 13:50-19:75 |
Kövessétek a járatokat a http://flightradar24.com/ oldalon. Ha szép idő lesz, és odafele a gép bal oldalán ablaknál ülők, és a gépek arra mennek amerre legutóbb, akkor talán megpillanthatom a híres Himalája hófedte hegyláncait is. A repüléstől nem félek. Olyan még nem volt hogy egy utasszállító repülőgép fönt maradt volna. Habár a földet éréssel kapcsolatban elmondható, hogy az veszélyes üzem.