Elso felido vege

Elerkezett az az idopont amikor azt mondhatom, "Diz is onehalf" (Ez majd egyszer egy masik post lehet).

Szoval eltelt a 15 napbol a fele.azaz 7 nap. Viszont fellovok par kepet az eddigierol.

Gondolta Moricka

Kepek es/vagy videok szama mar 1000 felett van, ami jo hir. Az hogy betelt a 32Gigas kartya sem egy katasztrofa. Hogy egy kartyat elotte adtam kolcson, az nem is lett volna gond addig, amig az en aranytartalek kartyamat kicsomagolas kozben el nem torom. Lehet hogy nem vagyok szerencses, de ha errol irasban megerositest is kaptam 100 yenert Asakusaban, akkor ideje elgondolkodni :) Sebaj, gondoltam majd most akkor toltok fel. Hat persze a blog engine kozli hogy a 20 darab max 5 megas limitet nem tartom be. Hat persze. Oszaka elott felkapcsoltam a kepminoseget, igy aztan atlag 6-8 megasak a kepek. Izelitonek belovok parat, de viszonylag regiek...

Ami a szerencset illeti Offtopic: RIP vudumen. Nem baj ha nem tudod kirol van szo, de nekem konnyebb hogy megemlekezhetek arrol az idorol amikor kozos szobaban dolgoztunk.

 Egyebkent Tokiot mar megjartuk, de szerensere Kiotoban is van wifi