Oszaka

Joreggelt. Tehnap Oszakaban voltunk. Reggel fel kilences indulas mellett is ejjel fel tizenketto korul erkeztunk.Errol legalabb ket posztot is lehetne irni, igy viszont most nem irok egyet sem. A fenykepek nem tudtak megorokiteni az izeket sem. Eddig ez persze tobb sebbol verzik:

Eloszor is ezt a posztot Vasarnap irtam volna meg, de inkabb elmentem kodorogni erre-arra. Szoval pontosabban: Szombaton voltunk Oszakaban. (Ahogy az a tervekben egyebkent is volt)

A musorszamot az "Orientering" szoval cimkeztek fel nekunk, ami gyakorlatilag a kovetkezoket jelentette:

1: Felosztottak a 24 embert 6 darab 4 fos csoportba. (6*4 a kerekitesi hibaval nem torodve nagyjabol 24)

2: A 6 csapat az A I U E O KA hiraganakkal lettek megsorszamozva.

3. Volt 6 kulonbozo feladat, feladatobkebt 2 fobb helyszinnel, A helyszinen latnivalo(k)

4: A csapatok huztak egy-egy sorszamot, hogy ki melyik feladatot nyeri meg.

5: A megnyert helyre el kellett menni, ott fotot csinalni a csoportrol, (Lasd meg prezentacio)

6: Tovabbi feladatok nem helyszinspecifikusan minden csoportnak adva voltak.

Nagyjabol ezen elokeszuletekkel raszabadultunk Oszakara, reggel fel kilences indulassal, Es ejjel 11 utani erkezessel.

Azt elmondtak elotte, hogy Oszakaban sok folyo meg hid van, de azt nem, hogy a folyok ellepik az osszes utcat, merthogy emberi reszecskek hompolygese alkotja.

Vasarnap reggel esett az eso is, de ez nem vette el a lenduletet, hogy a helyi vasarnap reggeli piacon reggelit szerezzek be magamnak.

Ugyan a vasarnap szabadnap volt, ami lehetove tette volna, hogy irjam a blogot, de en inkabb menekulore fogtam, es elmentem amerre csak birtam. Kis kerekparos bevasarlasocska, (inkabb csak par Tokio/Kioto terkep, csak a biztonsag kedveert) Aztam delutan amikor mar nem volt mar mas kifogasom, csinaltam magamnak, es elugrottam Naraba oziket simogatni, csak hogy kipipaljam ezt is :) Hatha nem lesz ra tobb alkalmam :)

Igen fenykepek. Majd leszenek azok is reszletesen, ilyen visszatekinto blogokban, de ezeket a tomorebb osszefoglalokat megirom elobb...